در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن و شاهین شهرداری بوشهر موفق شدند برابر حریفان‌شان به پیروزی برسند.
کد خبر: ۸۲۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ 08 February 2020

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در یکی از این مسابقه‌ها تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۶ روز جمعه در ورزشگاه خانگی شاهین به مصاف هم رفتند. در نیمه اول نساجی با گل زودهنگام محمد عباس‌زاده در دقیقه ۳ جلو افتاد اما در همان نیمه حسین مالکی در دقیقه ۲۳ کار را به تساوی کشاند. شاهین در دقیقه ۶۹ گل دوم را نیز توسط امیرحسین موسی‌زاده به ثمر رساند تا با نتیجه دو بر یک پیروز این مسابقه شود.

شاهین که تا هفته پیش هیچ بردی در لیگ نداشت موفق شد با پیروزی برابر نساجی دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد و ۱۳ امتیازی شود. نساجی هم با ۱۹ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار هم‌زمان ذوب‌آهن از صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولاد شهر میزبانی کرد. این مسابقه هم با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید. تک گل بازی را دارکو بیدوف در دقیقه ۵۷ برای ذوب‌آهن به ثمر رساند. از زمانی که رادولوویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شده است این دومین پیروزی سبزپوشان اصفهانی است. صنعت نفت که به خاطر جدایی اسکوچیچ و رفتنش به تیم ملی به نظر وضعیت خوبی ندارد با ۳۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد و ذوب‌آهن نیز با ۲۱ امتیاز به رده دهم صعود کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار