تابناک / وقوع یک سانحه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی گیلان ۴ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۲۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 08 February 2020

تابناک / وقوع یک سانحه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی گیلان ۴ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

 

استان گیلان از جمله مناطق پرتردد کشور به‌ویژه در ایام تعطیلات پایان سال محسوب می‌شود بر همین اساس اورژانس گیلان اعلام کرد به‌علت وقوع یک سانحه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی این استان 4 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت کشته شدن 4 نفر و مصدومیت 5 نفر دیگر را به‌علت وقوع یک سانحه رانندگی مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این حادثه بر اثر برخورد سه خودروی پراید، پرشیا و سمند به وقوع پیوست.

پیمان اسدی با بیان اینکه این سانحه رانندگی شب گذشته در جاده سراوان به فومن اتفاق افتاده است عنوان کرد: عوامل پزشکی و نیروهای امدادی اورژانس 115 استان گیلان با حضور سریع در محل حادثه، ضمن ارائه کمک‌های لازم، مصدومان برخورد 3 خودرو را نجات دادند.

 

وی با تأکید بر اینکه در ساعت 22:38 شامگاه جمعه 18 بهمن مأموریتی مبنی بر برخورد چند خودرو در جاده سراوان به فومن حدفاصل سه‌راه رودپیش به اطلاع اورژانس 115 رسید افزود: واحد ارتباطات اورژانس گیلان به سرعت آمبولانس‌های شفت، فومن و صومعه‌سرا را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان از بررسی وضعیت مصدومان حادثه توسط اورژانس 115 سخن گفت و ابراز داشت: تکنسین‌های اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی لازم را انجام دادند و مصدومان جهت درمان پیشرفته به بیمارستان‌های فومن و شفت انتقال داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار