مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان باشگاه های خوزستان، لیگ نخل طلایی، با قرار گرفتن تیم ایذه در رده نخست به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 08 February 2020

سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی خوزستان، اظهارکرد: مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی لیگ نخل طلایی خوزستان در بخش نونهالان، روز جمعه در اهواز برگزار شد که در این مرحله، تیم ایذه با ٨١ امتیاز بر سکوی نخست قرار گرفت و تیم های ماهشهر و گتوند نیز به ترتیب با ٥٩ و ٤٣ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در نهایت، تیم ایذه با مجموع ٢٣٨ امتیاز کاپ قهرمانی را از آن خود کرد، ماهشهر با ١٧٠ امتیاز نایب قهرمان شد و گتوند با ١٢٩ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

وی گفت: همچنین تیم دو و میدانی امیدیه، کاپ اخلاق لیگ نخل طلایی خوزستان را به دست آورد. مریم احمدی نونهال با اخلاق ایذه ای هم به عنوان ورزشکار اخلاق این رقابت ها انتخاب شد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان با بیان این که کیفیت رکوردها در مرحله نهایی بسیار امیدوار کننده بود، گفت: این رکوردها، دو و میدانی خوزستان را مصمم تر کرد تا با ادامه برنامه ها به چشم انداز پیش بینی شده خود تا سال ١٤٠٠،جامعه عمل بپوشاند.

وی افزود: حضور گسترده شهرستان ها در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی باشگاه هاب خوزستان نقطه عطفی برای هدفگذاری هیات خوزستان جهت برنامه ریزی برای حضور این مستعدین در مسابقات قهرمانی آسیا ٢٠٢١ است.

پویا بیان کرد: لیگ دو و میدانی نخل طلایی با هدف توسعه کمی و کیفی سنین پایه در سال ٩٨ برگزار شد و ان شاءالله در سال های آینده نیز شاهد استمرار در برگزاری این رویداد خواهیم بود. هدفگذاری برای حضور دوندگان خوزستان در مسابقات نوجوانان آسیا در سال ٢٠٢١، برنامه ریزی شده و تا کنون نخبگان دو و میدانی در این دوره از مسابقات به کمیته فنی معرفی شده اند و با برگزاری اردوها و مسابقات دیگر، زمینه حضور با صلابت دو و میدانی کاران خوزستانب در رقابت های قهرمانی آسیا میسر خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دوومیدانی ، ایذه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار