موزه و تالار افتخارات باشگاه فولاد خوزستان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 24 February 2020

باشگاه فولادخوزستان در نظر دارد، موزه و تالار افتخارات باشگاه را که شامل انواع جام‌ها، توپ‌ها، کفش‌ها و لباس‌ بازیکن‌های فولاد در لیگ‌های مختلف است را در محل ورزشگاه شهدای فولاد راه‌اندازی کند.

باشگاه فولاد در تلاش است، گنجینه‌ای غنی راه‌اندازی کند تا علاقه‌مندان به این تیم، با گشت و گذار در این تالار، تاریخ مکتوب باشگاه فولادخوزستان را مشاهده کنند. این تالار به هواداران فرصت می‌دهد تا به گذشته بازگردند و تاریخچه قهرمانی‌ها و بازی‌های جذاب و نوستالژی را دوباره در ذهن‌شان تداعی کنند.

باشگاه فولاد در این راستا از تمام پیشکسوتان، هواداران، بازیکنان، خبرنگاران و دیگر عزیزان علاقه‌مند خواهشمند است تا در صورت علاقه، عکس‌ها و یا کلیه وسایل نوستالژی خود که مرتبط با باشگاه فولادخوزستان است را به موزه و تالار افتخارات این باشگاه اهدا کنند تا یک تالار غنی در باشگاه فولاد راه‌اندازی شود و الگویی برای دیگر باشگاه‌ها شود تا این فرهنگ در فوتبال ایران نیز به مانند فوتبال روز دنیا جا بیفتد.

آثار تحویل داده شده به موزه و تالار افتخارات باشگاه فولاد، ضمن این‌که به نام اهداکننده آن ثبت شده، با نگهداری از آن‌ها در محیط و شرایط مناسب، از تخریب و یا از بین رفتن آن نیز جلوگیری می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار نوستالژی و قدیمی خود را به باشگاه فولادخوزستان واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - بندرامام خمینی(ره)، جاده اختصاصی شرکت فولادخوزستان، تحویل داده و همچنین عکس‌های خاطره‌انگیز خود را به آدرس ایمیل nostalgia@fooladfc.ir ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۹۹۵۴۰-۰۶۱ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان ، موزه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار