استاندار البرز با تاکید بر اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم، مهمترین هدف برگزارکنندگان انتخابات است، گفت: هزار و ۲۰۰ بازرس، ناظر صندوق‌های رأی در استان البرز هستند.
کد خبر: ۸۲۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 12 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزالله شهبازی در همایش بازرسان شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با قدردانی از حضور پرشور بازرسان در این همایش و خیرمقدم به رئیس بازرسی انتخابات وزارت کشور،گفت: ماده ۲۵ قانون انتخابات در به جهت اهمیت سلامت انتخابات، وزارت کشور را مسئول اجرای انتخابات می‌داند.

وی ادامه داد: وزارت کشور برای سلامت بیشتر روند برگزاری انتخابات، علاوه بر نمایندگان خود در استان‌ها و شهرستان‌ها، بازرسان را نیز مأمور می‌کند که نظارت بر سلامت این رویداد را بر عهده بگیرند.

شهبازی با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم، گفت: روز گذشته علی رغم برودت شدید هوا مردم در البرز حاضر شدند تا با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی افزود: ۲۲ بهمن امسال مصادف شد با چهلمین روز شهادت سرباز وطن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مردم عاشقانه و با شور در این مراسم حضور یافتند.

استاندار البرز اضافه کرد: در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲ حوزه انتخابیه بیش از ۵۳ درصد مشارکت مردم البرز را داشتیم.

شهبازی افزود: این هدف را با پیگیری مسائل مختلف استان و تلاش شبانه روزی جدی برای کسب رضایتمندی مردم دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: پروژه‌های معطل مانده استان را رصد کرده و با پیگیری‌های استانی و ملی نسبت به رفع موانع و گره گشایی آنها اقدام کردیم که این امر توفیقات خوبی را همراه داشته است.

شهبازی گفت: بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در البرز ثبت نام کردند و بواسطه این امر استان اول کشور در ضریب استقبال هر کرسی، شدیم.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت جلب مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم البرز در انتخابات پیش رو، افزود: هدف واحد اجرا و نظارت این است که آنچه از سوی مردم در صندوق‌های رأی است، قرائت شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی تعامل و هم افزایی در ۶ فرمانداری استان و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان، پیشگیری از تخلف را بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه فردا تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، گفت: شاخص‌های امنیت در البرز بسیار خوب است از این رو در جلسه شورای تأمین استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تمامی ارکان برقراری امنیت البرز، آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم اعلام کردند.

شهبازی افزود: هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در البرز وجود دارد که هزار و ۲۰۰ بازرس، مسئولیت نظارت بر آنها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین، مهم و خطیر بازرسان گفت: به طور قطع بازرسان باید افرادی شکیبا، مسلط به قانون و شجاع باشند تا بتوانند مأموریت خود را به نحو مطلوب انجام دهند و کار رصد، پایش و پیشگیری از تخلفات را دنبال کنند.

استاندار البرز افزود: امید است با تمهیداتی که اندیشیده شده، در ۲ اسفند ماه امسال شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی، سالم، امن و با مشارکت بالا باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار