فرنگی‌کار پرافتخار استان قم در سال منتهی به بازی‌های المپیک برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا انتخاب شد.
کد خبر: ۸۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵ 13 February 2020

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیری که در سال 2013 همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران نخستین اعزام برون‌مرزی خود به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان‌باتور مغولستان را تجربه کرد و با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز قاره کهن رسید، حالا تیم ملی بزرگسالان ایران را در قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

این کشتی‌گیر مهدی ابراهیمی است که مدارج ترقی در کشتی فرنگی را از سن نوجوانی آغاز کرد و سپس همراه با تیم ملی جوانان ایران پیکارهای قهرمانی آسیا و همچنین رقابت‌های قهرمانی جوانان و امیدهای جهان اعزام شد، کشتی‌گیری که در عرصه میادین داخلی یکی از چهره‌های شاخص ایران به شمار می‌رود.

مهدی ابراهیمی بعد از تجربه دو دوره حضور در مسابقات جوانان جهان و همچنین رفتن روی تشک پیکارهای قهرمانی امیدهای جهان، حالا یکی از امیدهای کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای گرفتن مدال از رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین رفتن به المپیک محسوب می‌شود.

این کشتی‌گیر در بهمن ماه یکی از نمایندگان قم در تورنمنت مهم و معتبری به نام جام جهان‌پهلوان تختی بود و در وزن 82 کیلوگرم با شکست دادن تمامی حریفان خود مقتدرانه روی سکوی نخست ایستاد تا ضمن کسب مقام قهرمانی و نشان طلا، بار دیگر نظر محمد بنا را برای حضور در اردوی تیم ملی به خود جلب کند.

با اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مهدی ابراهیمی دوبنده پوش استان قم همراه با سایر نفرات تیم ملی راهی هند محل برگزاری مسابقات 2020 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا خواهد شد، در حالی که این رقابت‌ها روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در هند برگزار می‌شود.

ابراهیمی که سابقه درخشانی در کشتی استان قم و کشورمان دارد در وزن ۸۲ کیلوگرم پیکارهای آسیایی به میدان خواهد رفت، در شرایطی که این کشتی‌گیر حضور در میادین آسیایی رده‌های نوجوانان و جوانان را بارها تجربه کرده و با موفقیت در این مسابقات می‌تواند اعتماد کادر فنی تیم ملی را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ افزایش دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار