مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه تعداد واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 13 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صادق خدادادی با بیان اینکه افراد 18 ساله می توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: بر این اساس تمام متولدین دوم اسفند 1380 و ماقبل آن می‌توانند در این دوره انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: با این احتساب، در استان در مجموع یک میلیون و 546 هزارو 413 نفر می توانند در این دوره انتخابات شرکت کنند.

خدادادی یادآور شد: از مجموع رای دهندگان در این دوره انتخابات در استان، 58 هزار و 820 نفر رای اولی هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه همراه داشتن شناسنامه و نیز شماره ملی برای رای دادن در انتخابات ضروری است، گفت: در حال حاضر از یک میلیون و 609 هزار نفر جمعیت استان که بالای سن 15 سال هستند، برای یک میلیون و 200 هزار نفر کارت هوشمند صادر و تحویل شده است.

وی افزود: برای 220 هزار نفر دیگر که درخواست داده‌اند هنوز کارت صادر نشده، اما به آنها رسید کارت ملی داده شده که می‌توانند با همان رسید و همان شماره ملی در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از افزایش زمان فعالیت ادارات ثبت احوال استان در آستانه برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: روز پنجشنبه(اول اسفند) تا ساعت 16 و در روز جمعه تا پایان مهلت قانونی انتخابات ادارات ثبت احوال استان جهت خدمات دهی به رای دهندگان فعال هستند.

وی تاکید کرد: با افزایش زمان فعالیت ادارات ثبت احوال در این دو روز تلاش داریم هیچ رای دهنده‌ای احیانا به خاطر نداشتن شناسنامه یا شماره ملی دچار مشکل نشود و بتواند به کاندیدای مدنظر خود رای دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار