رییس سازمان صمت خوزستان :
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سه واحد تولید شکر از چغندرقند با مجموع ظرفیت تولید حدود ۳۴ هزار تن در شهرستان های دزفول و شوش احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 15 February 2020

امیرحسین نظری اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه تولید شکر از چغندرقند در شهرستان های دزفول و شوش در حال پیگیری و انجام است تا با اجرای آن ها شاهد ایجاد اشتغال و همچنین افزایش تولید شکر در استان باشیم.

وی با اشاره به پروژه احداث یک کارخانه تولید شکر در شهرستان دزفول، افزود: این کارخانه توانایی تولید ۱۰ هزار تن شکر از چغندرقند را دارد و یک کارخانه بسیار خوب برای استان خوزستان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: این کارخانه اکنون در مرحله ای است که دستگاه‌های آن در حال حمل به کشور هستند و روند اجرای آن پس از رسیدن دستگاه ها به کارخانه در مراحل نهایی قرار خواهد گرفت. کار تخصیص اعتبارات آن از صندوق توسعه ملی انجام شده است و مساله ای در بحث اعتبارات مورد نیاز برای اجرای آن وجود ندارد.

نظری ادامه داد: ۲ کارخانه دیگر نیز قرار است در شهرستان شوش احداث شوند تا علاوه بر بحث اشتغال، استان را به سمت خودکفایی در بحث تامین شکر سوق بدهند.

رییس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: زمین موردنیاز برای ساخت این ۲ واحد تولیدی شکر از چغندرقند مشخص و تامین شده است تا پس از تامین اعتبارات نسبت به ساخت این واحدها اقدام شود. این دو واحد ۱۲ هزار تنی شکر از چغندرقند در شوش هم اکنون در انتظار مصوبه صندوق توسعه ملی برای تامین اعتبار هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار