نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جان تازه‌ای به امت اسلامی بخشید و یک‌بار دیگر انقلاب اسلامی ما احیا شد. 
کد خبر: ۸۲۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۹ 14 February 2020

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب، ۲۴ بهمن‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد. 

به گزارش"تابناک"؛ این مراسم با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان، آیات شفیعی، کعبی و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شیخ جمال الدوسری، معاون وقف اهل سنت جنوب عراق، خانواده‌های شهدا، مهمانانی از کشور عراق، ائمه جمعه و مردم استان خوزستان همراه بود. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جان تازه‌ای به امت اسلامی بخشید و یک‌بار دیگر انقلاب اسلامی ما احیا شد. 

وی ادامه داد: در مراسم تشییع پیکرهای شهدای مقاومت حداقل ۲۵ میلیون نفر حضور داشتند و بارها گفته‌ام اگر بستر و زمینه برای همه استان‌ها و شهرستان‌ها فراهم می‌شد، بالغ بر ۶۰ میلیون جمعیت از امت اسلامی در تشییع شهدا شرکت می‌کردند. شهدای عزیز ما جان و حیات تازه‌ای در انقلاب اسلامی دمیدند. 

موسوی‌فرد با بیان اینکه زبان قاصر از قدردانی مردم است، گفت: در ۲۲ بهمن امسال گویی همه مردم آمدند و به این ملاحظه از حضور مردم قدردانی می‌کنم. 

همچنین آیت‌الله محسن حیدری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان  اظهار کرد: شهدا با خونشان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تولدی دوباره رقم خورد و این شهادت‌ها بقای اسلام و خط امام (ره) را تضمین کردند.

وی افزود: یقینا این خون‌های پاک اثراتی در جهت استمرار جبهه مقاومت اسلامی خواهند داشت که شاید عمر ما کفاف دیدن آن‌ها را نداشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اشاره به تحولات عراق و تصمیم پارلمان این کشور مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی، عنوان کرد: قیام عمومی ملت‌های مسلمان بر علیه استکبار جهانی بخشی از برکات خون این شهدا است.

وی افزود: جوانان جبهه‌های مقاومت نیز می‌توانند شهید سلیمانی را به عنوان الگوی خود قرار دهند چرا که تلاش‌ها و جهادهای شبانه‌روزی او، تجسم مکتب انقلابی بود.

آیت‌الله حیدری بیان کرد: پیام حاج قاسم سلیمانی به تمام مسؤولان کشور این بود که خوزستان مانند دفاع مقدس در اولویت باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور در انتخابات در رابطه با انتخاب نماینده صحیح افزود: نماینده اصلح باید دارای ماهیت و هویت قاسم سلیمانی و در خط اسلام و انقلاب باشد تا بتوانیم مجلسی انقلابی را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار