تیم‌های برتر رقابت‌های قهرمانی پرورش‌اندام باشگاه‌های خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری شناخته شدند.
کد خبر: ۸۲۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 15 February 2020

اردوان قاسمی، رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با شرکت ۱٧٨ ورزشکار در رشته‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک این رقابت‌ها دارای مقام‌های تیمی بودند که در فیزیک نیز باشگاه‌های ایلیا، روئین‌تن و کیمیا مکمل هر سه از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: در بادی کلاسیک نیز باشگاه‌های ایلیا و انعطاف هر دو از اهواز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جای گرفتند و هیات ماهشهر سوم شد.

وی با اشاره به برترین‌های مسابقات پرورش اندام، عنوان کرد: باشگاه‌های کیمیا مکمل، انعطاف و ایلیا هر سه از اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قاسمی با بیان این‌که تیم‌های برتر این رقابت‌ها در مسابقات کشوری پیش‌رو شرکت خواهند کرد، افزود: در اهواز شاهد رقابت خوبی بین شرکت‌کنندگان بودیم و امیدوارم در مسابقات کشوری نیز شاهد عملکرد خوب ورزشکاران استان و روی سکو رفتن آن‌ها باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار