طی آیینی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان و مسئولین محلی در سالن ارشاد اسلامی آبدانان از نفرات برتر جشنواره "فیلمان" تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳ 16 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیر کل ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت شهرستان آبدانان که نماد علم و دانش و فرهنگ است با استقبال از این رویداد فرهنگی نشان داد میزبان شایسته ای برای برگزاری چنین جشنواره هایی است.

عمران خودآموز گفت نگاه مدیریت فرهنگی استان این است که متناسب با ظرفیتها و تواناییهای فرهنگی ، هنری مناطق مختلف استان برنامه ریزی و رویدادهای فرهنگی هنری را جا نمایی کند.

وی ضمن تشکر از داوران و برگزار کنندگان این جشنواره خبر از نهادینه کردن آن داد و بیان داشت حمایت از جشنواره های فصلی و رویدادهای فرهنگی نصب العین فعالبت های اداره کل ارشاد اسلامی استان است.

در ادامه دبیر جشنواره فیلمان اظهار داشت جشنواره داستان نویسی فیلمان برای اولین بار در استان به مرکزیت آبدانان از تابستان امسال آغاز و تجربه جدید و دستاوردهای مهمی در حوزه های کشف استعداد برای ما به ارمغان آورد.

سید احمد آبساران ادامه داد جشنواره در دو رده سنی نوجوان و جوان و در دو بخش داستان کوتاه و بلند برگزار و بیش از یک صد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. وی هدف از برگزاری این جشنواره که ایده دوستان انجمن شعر و ادب بود ایجاد رقابت و پویایی هنر داستان نویسی و شکوفایی استعدادهای ناشناخته استان بود.

وی خاطرنشان کرد با کمک داوران برجسته ای در سطح شهرستان و استان ۱۲ نفر از نویسندگان حائز رتبه های اول تا سوم در بخشهای مختلف شدند.

در پایان از برگزیدگان با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد./م
آبدانان بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار