بهرام هاشمی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی: 
بهرام هاشمی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بازاریان و بازار در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بازاریان مومن و متعهد همدان همواره با رعایت انصاف علاوه بر مردمداری، پشتوانه‌ای بزرگ برای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۲۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 17 February 2020

بهرام هاشمی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بازاریان و بازار در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: بازاریان مومن و متعهد همدان همواره با رعایت انصاف علاوه بر مردمداری، پشتوانه‌ای بزرگ برای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش تابناک همدان، هاشمی با بیان اینکه بازار همدان در گذشته‌های نه چندان دور نقش محوری و اساسی در تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی در غرب کشور را بر عهده داشته است، افزود: اگر از ظرفیت نخبگان بازار و خصوصاً اتاق اصناف به درستی استفاده شود بازاریان همدان می توانند نقش محوری خود در منطقه غرب کشور را بهتر از گذشته ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بنده همواره حمایت از بازار و فعالان اقتصادی در صنوف مختلف همدان را سرلوحه کاری خود قرار داده ام ، یاد آور شد:  نمود این موضوع را می توان در حمایت از ایجاد خوشه‌های مختلف اقتصادی مانند خوشه صنعت چرم و کیف و کفش همدان و خوشه صنعتی پوشاک کردآباد مشاهده کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه بازاریان همدان افرادی مومن و شریف هستند، افزود: اگر برنامه مناسبی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک ارائه شود می توان با عملیاتی کردن این برنامه‌ها با ایجاد بنگاه‌های کوچک علاوه بر اشتغالزایی زنان و جوانان به رونق بازار نیز کمک کرد، زیرا صنایع کوچک و بازار یک حلقه زنجیر کارافرینی و اشتغال محصوب می شوند.

وی در پایان از تمام شهروندان همدان خصوصاً بازاریان و صنوف مختلف دعوت کرد که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی نماینده‌ای شایسته، جوان، شجاع و انقلابی را راهی مجلس یازدهم کنند.

رییس اتحادیه چرم، کیف و کفش همدان، نیز در خصوص انتخابات و نماینده بازاریان، گفت: هاشمی یکی از مدیران جهادی در حوزه بازار و مورد اعتماد کسبه همدان است و در زمانی ایشان که مسئولیت صنایع کوچک استان را عهده دار بودند تلاش‌های قابل توجهی را برای حمایت از مجموعه صنوف بازار انجام دادند.
 
احمد گازرانی با بیان اینکه از خدمات شایسته مهندس هاشمی می توان به حمایت‌های ویژه ایشان از صنعت چرم اشاره کرد، افزود: بدون شک نقش ایشان در کمک به احیاء مجدد صنعت چرم همدان نقشی بی بدیل بود؛ همچنین حمایت‌های وی در برگزاری چندین دوره همایش ملی صنعت کیف و کفش و چرم در همدان بسیار اثرگذار بوده و همراهی و تلاش‌های ارزشمند این مدیر جهادی فراموش نشدنی است.
 
وی با اشاره به اینکه بازاریان از کاندیدایی که دارای شاخصه‌های انقلابی و ولایت مداری باشد بدون شک حمایت خواهند کرد، یاد آور شد: بهرام هاشمی هم با توجه به اینکه از چهره‌های مردمی؛ انقلابی و ولایی هستند و از خصوصیت‌های بارز ایشان می توان به تلاش بدون وقفه برای حمایت از حمایت از فضای کسب و کار و همچنین ایجاد رونق تولید؛ اشاره کرد جز گزینه هایی است که حمایت بازاریان را جلب خواهد کرد.
 
گازرانی ضمن آرزوی تداوم پایداری این مدیر جهادی در زمینه تلاش برای رفع موانع کسب و کار و تسهیل فضای تولید  و موفقیت ایشان، تصریح کرد: از بازاریان و کسبه همدان تقاضا داریم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای با انتخاب نماینده اصلح خود ، حماسه ای دیگر بیافرینند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار