وزیر نفت:
بیژن نامدار زنگنه ضمن اعلام حمایت از تولید کنندگان و صنعتگرانی که عزم خود را برای اتمام پروژه گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ جزم کرده اند، گفت: باعث افتخار ماست که متخصصین و جوانان فولاد اکسین توانستند صنعت نفت را در شرایط تحریمی از وارد کردن ورق‌های مورد نیاز نجات دهند.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 18 February 2020

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران صنعت نفت و فولاد در شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن اعلام حمایت از تولید کنندگان و صنعتگرانی که عزم خود را برای اتمام پروژه گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ جزم کرده اند، گفت: باعث افتخار ماست که متخصصین و جوانان فولاد اکسین توانستند صنعت نفت را در شرایط تحریمی از وارد کردن ورق‌های مورد نیاز نجات دهند.

به گزارش"تابناک"؛ او افزود: پروژه گوره به جاسک اولویت وزارت نفت است و تا اتمام آن هرچه ورق ترش و شیرین در فولاد اکسین تولید شود آن‌ها را وزارت نفت خریداری می‌کند.

 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نشست، گزارشی از عملکرد این شرکت در یک سال اخیر با ارائه آمار و ارقام و تاکید بر ظرفیت‌های شرکت مبنی بر تولید بیشتر ارائه کرد.

وی افزود: شرکت در ۱٠ سال گذشته درگیر تولید ورق‌های ساختمانی بود که بهره کمی داشت اما این کارخانه به لطف طرح گوره به جاسک و اعتماد وزیر نفت توانست رکورد ۱۰ ساله تولید و صادرات را بشکند و برای نخستین بار در ایران ورق‌های مورد نیاز صنعت نفت را تولید کند.

بیژن نامدار زنگنه در نخستین روز از سفر ۲ روزه خود به خوزستان پس از برگزاری این نشست به همراه جمعی از مدیران صنایع نفت و فولاد از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد و سپس فاز دوم آزمایشگاه خوردگی این شرکت را که نقش اساسی در پیشبرد طرح گوره به جاسک دارد، با حضور او به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار