تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان یکی از چهار پارک منتخب کشور و وزارت نفت امروز به امضا رسید.
کد خبر: ۸۲۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 19 February 2020

در حاشیه گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور وزیر علوم، وزیر نفت و روسای پارک های فناوری خوزستان، اصفهان، بوشهر و خراسان، تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان یکی از چهار پارک منتخب کشور و وزارت نفت به امضا رسید.

این همکاری مشترک با هدف بهره‌گیری از توان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان در راستای توسعه فناوری‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی منعقد شد.

گسترش اکوسیستم فناوری با توجه به مزیت‌های منطقه‌ای پارک علم و فناوری خوزستان، ایجاد بستر مناسب جهت شتاب‌دهی به فعالیت‌های فناوانه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مرتبط با حوزه نفت، کمک به ایجاد کنسرسیوم‌های مرتبط با نیازهای فناوانه صنعت نفت، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین همکاری در راستای گسترش بازار محصولات فناورانه به بازارهای بین‌الملی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

پارک علم و فناوری خوزستان با بیش از ۱۸۰ واحد فناور در بخش‌های مختلف فناوری و ۵۰ واحد فناور در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین همکاری پارک با بیش از ۱۰۰ شرکت سازنده تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در خوزستان، بزرگترین زیست بوم فناوری صنعت نفت در جنوب و جنوب غرب ایران است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار