بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 19 February 2020

دکتر میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز در حاشیه افتتاح بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت این بخش اظهار کرد: بیماران سکته‌های حاد مغزی بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه درمان به این بخش مراجعه خواهند کرد تا اقدامات بازتوانی و توانبخشی و درمان اختلالات بلع و بی‌حسی و بی‌حرکتی برای این بیماران انجام شود تا در اسرع وقت به زندگی روزمره بازگردند.

وی افزود: بدین ترتیب امید به زندگی و امید به فعالیت در این بیماران افزایش می‌یابد و هم می‌توانند کارهای روزمره‌شان را پیگیری کنند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: این بخش، به عنوان اولین و مستقل‌ترین بخش بازتوانی به بیماران سکته حاد مغزی در بیمارستان گلستان اهواز و در کشور راه‌اندازی شده است و اقدامات آن، یکی از اجزای بسته حمایتی بیماران سکته‌های حاد مغزی است تا از ابتدای ورود به بیمارستان، اقدامات تشخیصی و درمانی برای این بیماران انجام شود.

معزی بیان کرد: این بخش با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت، بازسازی و تجهیز شده و شامل بخش استروک یا واحد مراقبت ویژه سکته مغزی و به دنبال آن واحد بازتوانی سکته مغزی است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سکته مغزی ، توانبخشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار