مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌هایی که برای تعمیرات شبکه و همچنین شاخه زنی درختان در نظر گرفته بودیم به بعد از انتخابات موکول شد.
کد خبر: ۸۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 20 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیدعلی مرآتی ، با بیان اینکه قرار بود طی هفته جاری خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در برخی نقاط شهر کرمانشاه با هدف تعمیرات و همچنین شاخه‌زنی درختان اعمال کنیم، اظهار کرد: خاموشی‌ها در این هفته متوقف و به هفته آینده موکول شد.

وی ادامه داد: به جهت فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها و برنامه‌هایی که ستادهای انتخاباتی داشتند و تامین برق آنها ضروری بود، خاموشی‌ها را به هفته بعد از انتخابات اعمال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه یادآور شد: چون به ایام خانه‌تکانی مردم نزدیک می‌شویم خاموشی‌ها را در ساعت‌هایی مانند هشت تا 10 صبح و همچنین 13 تا 15 بعدازظهر در نظر گرفتیم که معمولا زمان استراحت مردم است و کار کمتری دارند.

مرآتی با اشاره به اینکه خاموشی‌ها هیچ ارتباطی به کمبود تولید برق ندارد، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه مشکلی در زمینه تامین برق از سوی نیروگاه‌ها نداریم.

وی اظهار کرد: مسائلی که درباره محدودیت سوخت برخی نیروگاه‌ها به دلیل سرما و افزایش مصرف گاز خانگی مطرح شده مربوط به استان کرمانشاه نیست و ما در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

مرآتی تنها دلیل خاموشی‌ها را تعمیرات شبکه اعلام کرد و افزود: این تعمیرات را به جهت جلوگیری از خاموشی‌های فصل تابستان انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار