آیت‌الله جزایری:
آیت‌الله جزایری فزود: بارها پیش از این گفته‌ایم و باز هم تاکید می‌کنم که به فتوای همه مراجع از جمله مقام معظم رهبری، حضور مردم در انتخابات یک واجب شرعی است اگر چه در طول ۴۰ سال قبل هم حضور در این عرصه یک تکلیف شرعی بوده است.
کد خبر: ۸۲۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 21 February 2020

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز جمعه پس از انداختن رای در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روز خجسته را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم اسفندماه ، یک عید ملی است برای مردم کشورمان است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: بارها پیش از این گفته‌ایم و باز هم تاکید می‌کنم که به فتوای همه مراجع از جمله مقام معظم رهبری، حضور مردم در انتخابات یک واجب شرعی است اگر چه در طول ۴۰ سال قبل هم حضور در این عرصه یک تکلیف شرعی بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به موقعیت خاصی که در آن قرار داریم حضور مردم نسبت به دوره های قبل، اهمیت بیشتری دارد. امروز جهان اسلام با محوریت ایران در مقابل دشمنان و در راس آنها آمریکا، اسراییل، جریان تکفیری و وهابیت و آل سعود فاسد و جنایتکار ایستادگی می کند لذا بر ما واجب است که قوی باشیم.

وی ادامه داد: هرچه که بر اقتدار کشور و ملت ما تاثیرگذار باشد، بر ما واجب است و امروز حضور مردم در انتخابات بسیار واجب است. از مردم خوزستان تقاضا می کنم که کوتاهی نکرده و حضور پرشوری پای صندوق ها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار