/روز انتخاب/
رییس مجمع عالی بسیج خوزستان با تاکید بر لزوم شرکت آحاد مردم در انتخابات، گفت: آنچه وضعیت امروز و فردای ما را ترسیم می‌کند انتخاب ما است بنابراین بخشی از وضعیت کنونی ما در برخی از جهات مانند مشکلات اقتصادی ناشی از انتخاب ما است نه نظام جمهوری اسلامی.
کد خبر: ۸۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 21 February 2020

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در حاشیه شرکت در انتخابات امروز، دوم اسفندماه در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات باید به فرمایشات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی استناد کرد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت‌شان، افزود: با وجود اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برخی‌ها در خصوص تاخیر در برگزاری یا عدم لزوم برگزاری انتخابات حداقل به عنوان یک اصل نظام جمهوری اسلامی صحبت می‌کردند اما امام(ره) همواره تاکید داشتند که ارکان جمهوری اسلامی به طور مستقیم یا غیرمستقیم باید بر پایه رای مردم باشد.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: امروز پس از گذشت بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حکمت این رهبر حکیم و بزرگوار را بیشتر متوجه می‌شویم.

حاجتی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه و مشارکت آن‌ها در انتخابات مختلف، بزرگترین و مهمترین عامل حفظ و حراست از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان بیان کرد: مردم می‌دانند آنچه وضعیت امروز و فردای ما را ترسیم می‌کند، انتخاب ما است بنابراین بخشی از وضعیت کنونی ما در برخی از جهات مانند مشکلات اقتصادی ناشی از انتخاب ما است نه نظام جمهوری اسلامی. بنابراین مردم باید با شور و همت بیشتر نسبت به ادوار گذشته در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اگر شبکه‌های ضد انقلاب در سطوح مختلف را در چند ساعت گذشته بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر از حضور این چنین مردم پای صندوق‌های رای، نگران هستند. مردم با شرکت در انتخابات به دشمنان این مرز و بوم بگویند که ایران اسلامی همیشه پابرجا است و باوجود مشکلات و فراز و نشیب‌ها، مردم در صحنه هستند و ان‌شاالله بر مشکلات نیز فائق خواهند آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار