/روز انتخاب/
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای گسترده بوده است و امیدواریم تا پایان زمان برگزاری انتخابات نیز به همین صورت شاهد حضور مردم باشیم.
کد خبر: ۸۲۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 21 February 2020

علی‌حسین حسین‌زاده در خصوص روند برگزاری انتخابات در خوزستان در ساعات سپری شده از آغاز انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات در خوزستان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز، دوم اسفند در سه هزار و ۱۴۱ شعبه آغاز شده است و در ساعات طی شده از آغاز انتخابات، شاهد حضور باشکوه مردم و مشارکت آن‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: برای مناطق صعب‌العبور نیز صندوق‌ها و اعضای شعب با بالگرد در مکان‌های تعیین‌شده مستقر شدند. حتی در مناطق دورافتاده استان نیز امر رأی‌گیری همزمان آغاز شد و ان‌شاءالله تا ساعات پایانی انتخابات، رأی‌گیری با همین سلامت و مشارکت ادامه پیدا کند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان این‌که تعداد واجدین شرایط رای در خوزستان، سه میلیون و ۵۶۰ هزار نفر است، گفت: تعداد رای اولی‌ها نیز ۲۰۳ هزار نفر است.

وی عنوان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای گسترده بوده است و امیدواریم تا پایان زمان برگزاری انتخابات نیز به همین صورت شاهد حضور مردم باشیم تا حماسه دیگری در استان خوزستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بخورد.

حسین‌زاده افزود: نکته‌ای که در این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل متفاوت است، بحث احراز هویت است که به صورت آنلاین و از طریق دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود. این مهم، سرعت و سهولت کار را افزایش داده است و از برخی تخلفات در برخی صندوق‌ها مثل رای تکراری و نرسیدن فرد به سن قانونی، که شاید در دوره‌های قبل رخ می‌داد، جلوگیری می‌کند و رخ دادن این موارد در این دوره امکان‌پذیر نیست. این موضوع نیز باعث شده است تعداد افرادی که رای می‌دهند را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: برای سهولت مشارکت مردم در انتخابات، به تعداد واجدین شرایط تعرفه‌های رای به تمام شهرستان‌ها ارسال شده است. البته به صورت پشتیبان هم، تعرفه در استانداری خوزستان وجود دارد و در صورت نیاز به حوزه‌ها ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار