با حضور وزیر راه و شهرسازی؛
محمد اسلامی در سفر خود به خوزستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ۷هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی تولید مسکن در سطح استان خوزستان را به زمین زد.
کد خبر: ۸۲۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 22 February 2020

محمد اسلامی امروز، سوم اسفندماه در سفر خود به خوزستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ۷هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی تولید مسکن در سطح استان خوزستان را به زمین زد.

به گزارش"تابناک"؛ از این تعداد واحد، ۱۶۸۰ واحد توسط شهرک بازآفرینی شهری ایران، ۳۴۱۰ واحد توسط بنیاد مسکن ‌انقلاب اسلامی، ۱۵۳۸ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۹۸۴ واحد توسط شرکت توسعه مسکن احداث خواهد شد.

مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۳ سال است و اعتبار  مورد نیاز برای ساخت این واحدها  ۵۶۰ میلیارد تومان است.

 

رضا رضایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی امسال برای چهارمین بار به خوزستان سفر کرده و این مساله نشانه توجه و نگاه ویژه ایشان به خوزستان است.

وی افزود: امروز کلنگ ساخت پروژه های طرح اقدام‌ ملی تولید مسکن در خوزستان به زمین زده شد. در اجرای این طرح بزرگ به دنبال آن هستیم تا مردم نسبت به مسکن دار شدن امید پیدا کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با پیگیری هایی انجام‌گرفته طرح اقدام ملی دنبال شد و پس از جلسات متعدد اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی آن در خوزستان هستیم.

رضایی ادامه ‌داد: در بخش اول اجرای این طرح در کشور، قرار است بیشترین واحدهای مسکونی در استان خوزستان با احداث ۷ هزار و ۶۱۲ واحد اجرایی شود.

وی ادامه‌ داد: در این طرح بحث جابه جایی منازل پرخطر در منطقه منبع آب نیز مدنظر قرار داده شده است زیرا مردم در این منطقه با مشکلات و خطرات فراوانی مواجه هستند.

رضایی عنوان کرد: با پیگیری های انجام‌شده زمینی به مساحت ۲۵ هکتار برای جابه جایی این واحدها اختصاص یافته و در این زمینه سرمایه گذار نیز مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال تجهیز کارگاه هستیم‌ و پس از تجهیز کارگاه نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام می شود. این واحدها در متراژ ۷۸ مترمربع برای مردم ساخته خواهد شد. در این طرح ۸۱۱ واحد برای جابه جایی منازل منطقه منبع آب در نظرگرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار