کد خبر: ۸۲۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 23 February 2020

"بسم الله الرحمن الرحیم"

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا

عرصه انتخابات صحنه اقتدار ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی و انقلابی خود، لحظات کم نظیری را خلق نمودند که باعث امیدواری دوستان و یأس و ناکامی دشمنان گردید. بی شک این حضور سراسر شور و شعور ما پشتوانه سترگی برای دلدادگان حریم ولایت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

اکنون که در آستانه فرا رسیدن ماه رجب، بار دیگر نوای دلدادگی به آل الله و سلاله پاک و بی بدیلش در فضای کشور اسلامی مان طنین انداز گردیده، خداوند حکیم و علیم را بابت این حضور حماسی و سراسر بصیرت مردم قهرمان ایران اسلامی سپاس گفته و پیشانی شکر بر آستانش می سایم.

با عنایت به اعلام رسمی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتماد مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه به این خدمتگزار کوچک خود، لازم میدانم از الطاف مردم عزیز و قدرشناس که در قالب حامیان مردمی، این حقیر را با حسن اعتماد و رأی خویش یاری نمودند صمیمانه و متواضعانه سپاسگزاری نمایم.

همچنین از حمایت های بی دریغ خانواده های محترم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و روحانیت معظم که به انحاء مختلف خادم خودشان را مورد تفقد قرار دادند نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

بدون تردید حضور سایر کاندیداهای محترم در این عرصه باعث رونق هرچه بیشتر این انتخابات گردید که بدینوسیله به سهم خود از تلاشها و حضور ارزشمند این عزیزان نیز قدردانی می نمایم.

ضمنا از کلیه دست اندرکاران محترم برگزاری انتخابات، شورای محترم نگهبان و اعضای محترم ستاد انتخابات استان و شهرستانها و اعضای محترم هیئت های نظارت و اجرایی و نیروهای پرتلاش امنیتی و انتظامی که در کمال آرامش و سلامت، زمینه ساز این حماسه ملی بوده اند نیز قدردانی می نمایم.

جای آن دارد که پس از این توفیق ایجاد شده برای خدمت به مردم، بار دیگر میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و فرامین رهبری فرزانه انقلاب اسلامی که با راهبری داهیانه خود به خلق این حماسه عظیم و ملی رونق بخشیدند را تجدید نمایم.

▫والعاقبة للمتقین
سید کریم حسینی، منتخب مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه
۹۸/۱۲/۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار