معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی ۱۰ روز تمامی مسابقات ورزشی، ما نیز در خوزستان میزبانی از اردوی تیم‌های ملی و مسابقات کشوری را به تاریخ دیگری موکول کردیم.
کد خبر: ۸۲۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 24 February 2020

ابراهیم نصیری اظهارکرد: باتوجه به دستور وزیر ورزش مبنی بر تعطیلی ۱۰ روزه مسابقات ورزشی و برگزاری دیدارهای فوتبال بدون حضور تماشاگر، این موضوع نیز در خوزستان اجرا می‌شود و فعلا نمی‌توانیم پذیرای رقابت‌های کشور و اردوی تیم‌های ملی در استان باشیم.

وی بیان کرد: پس از بهتر شدن شرایط، در تاریخ دیگری پذیرای اردوی تیم‌های ملی و مسابقات کشوری خواهیم بود. ما حتی دستور دادیم که مسابقات استانی نیز تا ۱۰ روز لغو شوند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: البته دیدارهای فوتبال در سراسر کشور و خوزستان نیز برگزار خواهند شد و فقط بدون حضور تماشاگر خواهند بود.

وی بیان کرد: میزبانی فولاد از مرحله نهایی لیگ فوتبال نونهالان کشور نیز در اهواز انجام می‌شود ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا سالن‌های ورزشی نیز تعطیل خواهند شد؟ گفت: وزرات ورزش در این زمینه هنوز چیزی را به ما اعلام نکرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار