رییس اتاق بازرگانی اهواز خبرداد:
رییس اتاق بازرگانی اهواز از پیگیری وزارت نفت برای پرداخت مطالبات سازندگان خوزستانی تجهیزات نفت و گاز از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 11 May 2020

شهلا عموری با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در بحث مطالبات سازندگان حوزه نفت و گاز در خوزستان، اظهار کرد: با دستور بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است با حضور نمایندگان وزارت نفت در یک نشست فوق‌العاده شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان که اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود، این مطالبات از شرکت‌های نفتی پیگیری و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بسیاری از صنایع کوچک و تولیدکنندگان داخلی استان با مشکل عدم دریافت مطالبات خود از شرکت‌های نفتی در طول سال‌های اخیر مواجه هستند و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا شاهد پرداخت مطالبات و حل مشکلات این سازندگان باشیم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: بر اساس آنچه مطرح شده صنایع استان باید مستندات قانونی لازم را در مورد مطالبات خود داشته باشند. همچنین این واحدهای طلب‌کار باید بدون واسطه و مستقیما کالا و خدمات خود را به مجموعه‌های نفتی عرضه کرده باشند تا بتوانیم نسبت به پیگیری برای پرداخت فوری مطالبات اقدام کنیم.

عموری خاطرنشان کرد: بخش زیادی از صنایع کوچک و تولیدکنندگان استان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود مجبور شده‌اند تا نسبت به تعدیل نیرو اقدام کنند و با شرایط مناسبی در حال حاضر مواجه نیستند. بسیاری از این واحدها در خوزستان در حال حاضر با ظرفیت حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد فعالیت می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار