تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک سایپا را در تهران شکست دهد.
کد خبر: ۸۲۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 28 February 2020

در ادامه هفته بیست‌و یکم فوتبال ایران، دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک صنعت نفت به پایان رسید تا این تیم بعد از ۴ دیدار، رنگ برد را ببیند.

گل‌های صنعت نفت را در این دیدار، میلاد جهانی در دقیقه ۳۲ و طالب ریکانی در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند و تنها گل سایپا را نیز محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازی را سایپا هجومی‌تر آغاز کرد و حملات پرتعداد اما بی‌تاثیری روی دروازه مهمانش ترتیب داد. حملات زیاد سایپا در دقیقه ۳۳ کار دست این تیم داد و عیسی آل‌کثیر با ضدحمله‌ای خودش را به محوطه جریمه سایپا رساند و با پاسی در عرض میلاد جهانی را صاحب توپ کرد تا شماره ۱۱ برزیلی‌های ایران گل نخست بازی را به ثمر برساند. پس از این گل اتفاق خاصی در نیمه نخست نیافتاد تا بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم سایپا بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و با حرکت ترکیبی سلیمانی، رمضانی و شاه‌علیدوست صاحب پنالتی شد تا جعفری بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و ۲ دقیقه بعد طالب ریکانی با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه دوباره مهمان را پیش انداخت تا صنعت نفت جلو بیفتد.

پس از این گل سایپایی‌ها موقعیت‌های متعددی را روی دروازه ناصر سالاری به وجود آوردند اما از زدن گل دوم عاجز بودند تا آبادانی‌ها بعد از ۴ هفته، طعم پیروزی را بچشند.

سایپا با این باخت با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و صنعت نفت آبادان با ۳۳ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار