سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در بازی با صنعت نفت به بازی مسلط بوده و می‌توانسته حتی پیروز از زمین خارج شود.
کد خبر: ۸۲۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 29 February 2020

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر صنعت نفت اظهار کرد: بازی در نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم اما یک بر صفر شکست خوردیم. در نیمه دوم تغییر دادیم و تعویض کردیم و با دو مهاجم بازی کردیم و تواسنتیم به گل برسیم و خیلی تلاش کردیم که برنده باشیم ولی متاسفانه یک دقیقه بعد گل خوردیم و در نهایت بازی را از دست دادیم. کاملا به بازی مسلط بودیم ولی نتیجه نگرفتیم. نبود صادق بارانی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

او ادامه داد: ما در تعطیلات سعی کردیم چند بازیکن باتجربه جذب کنیم. امروز هم نبودن بارانی خیلی تاثیرگذار بود. امیدوارم هرچه زودتر مشکل حل شود تا بتواند برای ما بازی کند. ما روی بازیکنان با تجربه حساب کرده‌ایم.

صادقی درباره پرونده صادق بارانی و محرومیت سایپا از نقل و انتقالات و همچنین مرتضی آقاخان هم توضیح داد: درباره این موضوع باشگاه باید صحبت کند. وقتی آقاخان را از استقلال گرفتیم حدود یک سالی می‌شد که مصدومیت داشت. اطلاعاتی که ما از ایفمارک گرفتیم کاملا سالم بود و در تمرینات هم با تست پزشک خودمان مشخص شد که سالم است ولی با توجه به یک سال دوری هنوز شرایط بازی کردن را ندارد. باید با تیم تمرین کند و جا بیفتد و از نظر بدنی هم به شرایطی برسد که بتواند به تیم کمک کند.

سرمربی سایپا درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا روی عملکرد تیمش هم، گفت: در هفته گذشته ما چند تمرین اصلی را از دست دادیم. یک بار به خاطر باران شدید این اتفاق افتاد و همچنین همه درباره این موضوع حرف می‌زدند و واقعیت این است که روز قبل بازی بازیکنان از ما می‌خواستند که به هتل نرویم. ما هم خیلی سعی کردیم صحبت کنیم که تمرکز داشته باشند ولی این یک مساله‌ای است که همه درگیرش بودند و تمرکز هر تیمی را می‌تواند به هم بزند. خیلی از بازیکنان به فکر خانواده و بچه‌هایشان هستند. بی تاثیر نبود ولی ما امروز به بازی مسلط بودیم. به آینده امیدوار هستیم. همه درگیر این مشکل هستند و پیشنهاد ما این بود که این هفته تعطیل بشود. سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم گیرنده هستند و ما فقط می‌توانیم پیشنهاد بدهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار