سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید رفتن اسکوچیچ از این تیم تاثیرات منفی را روی بازیکنان گذاشته است.
کد خبر: ۸۲۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 29 February 2020

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر سایپا اظهار کرد: فشار زیادی روی تیم بود و ۴ هفته این موضوع را تحمل کردیم. رفتن اسکوچیچ ما را اذیت کرد. امروز نتیجه خوبی گرفتیم و این به خاطر صبوری ما بود. سایپا هم خوب بازی کرد و بازی مستقیم این تیم ما را اذیت کرد.

وی درباره اسکوچیچ گفت: رفتن او تا به حال به بازیکنان ما صدمه زده اما امیدوارم حضور او روی نیمکت تیم ملی به بازیکنان ما انگیزه دهد زیرا ۲ بازیکن ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. البته من از همکارانم می‌خواهم با اسکوچیچ همکاری کنند زیرا او سرمربی تیم ملی ما است و باید از او حمایت شود. معلوم نیست که بعد از جام جهانی او باشد یا نباشد.

وی درباره شیوع ویروس کرونا گفت: کار ما سخت شده است و من از آبادان تا تهران ۱۰‌ها بار دستم را شستم اما به نظر من مسابقات نباید ادامه پیدا کند.

سراج در خصوص ارتباط با اسکوچیچ گفت: او از زمانی که اعلام جدایی کرد، ما ۲ باخت به نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس دادیم و تاثیر بدش را گذاشت. بعد از باخت به ذوب‌آهن به من ویس داد گفت این باخت ایرادی ندارد. دیگر هیچگونه ارتباطی چه برای ترکیب و چه برای برنامه تمرینی با او نداشتم.

او در خصوص ناراحتی میلاد جهانی بعد از تعویضش گفت: این ناراحتی طبیعی است اما من تصمیم‌گیرنده هستم. حالا هم به جهانی استراحت دادم تا کنار خانواده‌اش باشد و این موضوع او را خوشحال می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار