فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خودکشی قاتل فراری در شهرستان اسلام آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 01 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار جاویدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در حین گشت زنی در محور حمیل به یک دستگاه پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی یک زن مشکوک و دستور ایست می دهند

وی ادامه داد : راننده بدون توجه به دستور پلیس با افزودن به سرعت خود اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز زمانی که عرصه را به خود تنگ دید با پناه گرفتن شروع به تیراندازی می نماید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره این مطلب که سریعا محل توسط ماموران محاصره و از فرد تیرانداز خواسته می شود که خود را تسلیم کند اظهار داشت: متهم خود را قاتل دو نفر در شهرستان ایوان غرب استان ایلام معرفی و می گوید هر فردی به وی نزدیک شود به او شلیک خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع از انتظامی استان ایلام استعلام و صحت ادعای وی تایید می‌شود و در ادامه موضوع به قاضی کشیک اعلام می گردد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری و تیراندازی بین پلیس و فرد قاتل ، هنگامی که قاتل راه فراری از چنگال پر قدرت پلیس پیدا نمی کند با شلیک به قلب خود خودکشی می کند.

وی با اظهار این مطلب که خود پژو پارس متعلق به مقتولین بوده که توسط قاتل سرقت شده بود، گفت: از بازرسی خودرو یاد شده دو قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و سه پلاک سرقتی کشف گردید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار