معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی دولتی و موسسات عمومی غیردولتی استان فارس به استثنای مراکز درمانی، امدادی و خدماتی تا پایان هفته جاری دو ساعت کاهش یافت.
کد خبر: ۸۲۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 01 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرضا قاسمپورافزود:ساعت کاری کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر تعیین شده اما مدیران، معاونان و روسای دستگاه‌های اجرایی باید به روال گذشته در محل کار حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین از خدمات کارکنانی که به بیماری‌های زمینه‌ای از جمله ناراحتی قلبی، عروقی، تنفسی، دیابت، کلیه و غیره دچارند و جانبازان شیمیایی و افراد با سابقه پیوند اعضا و سایر افرادی که آسیب پذیر هستند در قالب دورکاری استفاده شود و صرفا در صورت ضرورت حضور فیزیکی در محل کار حاضر شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم با بانوان شاغل باردار یا دارای فرزند خردسال و دبستانی که با شرایط تعطیلی مهدکودک و دبستان مواجه هستند و به دلیل لزوم مراقبت‌های بهداشتی ضروری است در منزل حضور داشته باشند تا پایان هفته به صورت دورکاری و یا سایر روش‌ها به گونه‌ای که خدشه‌ای به انجام وظایف محوله و پاسخگویی مناسب به مراجعان وارد نشود، داشته باشند.
قاسمپور افزود: همچنین مدیران در صدور مرخصی برای کارکنانی که درخواست مرخصی دارند به خصوص کارمندان بالای ۶۰ سال، مادامی که خللی در روند انجام خدمات وارد نشود مساعدت لازم داشته باشند.
وی ادامه داد: توصیه‌های بهداشتی نیز باید همواره مدنظر دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد و محیط کار به طور مداوم ضدعفونی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار