به دلیل عدم تمکین به ابلاغیه ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش؛
دو باشگاه بدنسازی در اهواز ضمن دریافت اخطار، تعطیل شدند.
کد خبر: ۸۲۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 01 March 2020

۲ باشگاه بدنسازی خصوصی در اهواز به دلیل سرپیچی از ابلاغیه ستاد پیشگیری کروناویروس در ورزش و انجام فعالیت، با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، رییس بازرسی و معاون حراست اداره کل و نیروی انتظامی اهواز تعطیل شدند.

همچنین یکی از این دو باشگاه ورزشی نیز به علت داشتن مواد نیروزا غیر مجاز، نداشتن مجوز فعالیت و سرپیچی از ابلاغیه ستاد پیشگیری از کروناویروس، توسط اداره اماکن پلمب شد و برای ادامه فعالیت باید پروانه فعالیت اخذ کند.

‌دستور تعطیلی اماکن ورزشی با هماهنگی شورای تامین استان و در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران استان صورت گرفته است و بر این اساس نیز تمام باشگاه های خصوصی و دولتی را شامل می شود.‌

تاکنون سه باشگاه ورزشی در اهواز به دلیل سرپیچی از ابلاغیه ستاد پیشگیری از گسترش کروناویروس در ورزش تعطیل شده اند.

ابراهیم نصیری، معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام تعطیلی دو باشگاه ورزشی در اهواز، اظهارکرد: با توجه به اهمیت سلامتی ورزشکاران و مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناویروس، بازرسی های روزانه تا پایان ابلاغیه تعطیلی مراکز ورزشی انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفین برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وی گفت: بدون شک با باشگاه های قانون گریز برخورد جدی صورت می گیرد و از اداره ورزش و جوانان اهواز نیز خواسته ایم به این موضوع جدی تر ورود کند. ضمن این که باشگاه هایی که تاکنون تعطیل شده اند تا اخذ مجوز فعالیت، حق بازگشایی باشگاه خود را نخواهند داشت.

نصیری در پایان عنوان کرد: عده ای از عزیزان باشگاه دار به معنی واقعی در کنار اداره کل در انجام ماموریت باشگاه داری متحمل زحمت صادقانه و شرافتمندانه می شوند. ما از سرمایه گذاری در ورزش استقبال می کنیم اما عده ای ورزش و باشگاه داری را منفعت طلبی و سودجویانه می دانند و این مسیر را از راه های غیر قانونی دنبال می کنند که بدون شک نیز این موضوع از چشم نظارت اداره کل دور نخواهند ماند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار