رییس سازمان صمت استان خبرداد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ظرف مدت چند روز آینده حدود یک میلیون عدد ماسک وارد خوزستان می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 02 March 2020

امیرحسین نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال نیاز متعدد مردم در روزهای گذشته به محلول ضدعفونی کننده و با اقدامات انجام‌شده از سوی سازمان صمت استان و سازمان غذا و دارو، ماشین‌آلات دو کارخانه تولیدکننده مواد شوینده به تولید مواد ضدعفونی کننده اختصاص پیدا کرد تا شاهد حل مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده در استان باشیم.

وی افزود: با تولید روزانه این دو کارخانه قطعا در روزهای آینده شاهد اشباع بازار استان در زمینه مواد ضدعفونی کننده خواهیم بود. در این زمینه به دنبال آن هستیم پس از تامین نیازهای استان، بخشی از نیاز دیگر استان‌ها را در زمینه مواد ضدعفونی کننده مرتفع کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به مساله کمبود ماسک در استان تصریح کرد: تدابیری اندیشیده شده و اکنون در حال رایزنی هستیم تا در ظرف مدت چند روز آینده حدود یک میلیون عدد ماسک وارد خوزستان شود.

نظری عنوان کرد: نیاز اولیه استان در حال حاضر یک میلیون ماسک پیش بینی شده است و پس از ورود این ماسک‌ها به استان در مراحل بعدی تعداد بیشتری ماسک را وارد استان خواهیم کرد. قطعا نیاز استان بیش از یک میلیون ماسک است و به دنبال آن هستیم تا تعداد بیشتری ماسک وارد خوزستان شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار