معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ابلاغیه صادر شده در راستای تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، شامل بخش دولتی و خصوصی و تمامی رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال است.
کد خبر: ۸۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 02 March 2020

ابراهیم نصیری اظهارکرد: تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس و دستور استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و حفظ نکات ایمنی و بهداشتی، شامل تمام باشگاه‌های دولتی، خصوصی، استخرها و سالن‌های ورزشی است.

وی بیان کرد: این موضوع شامل مدارس فوتبال و باشگاه‌های فوتبال نیز است و اگر باشگاه‌های ورزشی همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و به ابلاغیه صادر شده توجه نداشته باشند، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد. همانطور که چند روز پیش نیز طی بازدیدهای میدانی متوجه شدیم که یک باشگاه بدنسازی به ابلاغیه اداره‌کل توجه نداشته است و ما هم با حضور در محل و با همکاری نیروی انتظامی، باشگاه را تعطیل کردیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام تصمیمات گرفته شده جهت حفظ سلامتی مردم است و در این زمینه نیز همه باید کمک کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز با دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، تمام اماکن ورزشی، باشگاه‌ها و استخرهای دولتی و خصوصی استان خوزستان در تمامی رشته‌ها تا ۱۶ اسفندماه تعطیل هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار