یک مسوول سازمان صمت خوزستان:
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه دستوری مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌ها به ویژه آرایشگاه‌های زنانه صادر نشده است، گفت: با توجه به اینکه سالن‌های آرایشگاه‌ها محل تجمع هستند، از طریق بهداشت پیگیر هستیم تا به این واحدها ابلاغ شود که نسبت به تعطیلی و یا کم کردن فعالیت‌های خود اقدام کنند.
کد خبر: ۸۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 02 March 2020

بهرام جباری با اشاره به شرایط موجود درخصوص بیماری کرونا اظهار کرد: به آرایشگاه‌ها به ویژه آرایشگاه‌های زنانه هنوز به صورت کتبی ابلاغ نشده است تا نسبت به تعطیلی و یا کاهش فعالیت‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: برخی از پرسنل این آرایشگاه‌ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در محل آرایشگاه‌ها حاضر نمی‌شوند اما صاحبان آرایشگاه‌ها، آن‌ها را به حضور در محل کار اجبار می‌کنند و این مساله‌ای است که باید هرچه سریعتر در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: از طریق بهداشت پیگیر هستیم تا به این واحدها ابلاغ شود که نسبت به تعطیلی و یا کم کردن فعالیت‌های خود اقدام کنند و همچنین شرایطی اعمال شود تا پرسنل این آرایشگاه‌ها برای حضور، اجباری نداشته باشند.

جباری عنوان کرد: در برخی از سالن‌های آرایشگاه‌ها به ویژه آرایشگاه‌های زنانه شاهد تجمع مردم هستیم و این مساله خود می‌تواند زمینه‌ساز انتقال بیماری کرونا باشد. در این راستا از سوی مرکز بهداشت دستورالعمل‌هایی برای رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا ارایه شده است که سالن‌های آرایشگاهی ملزم به رعایت این دستورالعمل‌ها هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دستورالعملی برای ممنوعیت برگزاری مراسم در سالن‌های اجتماعات و تالارهای عروسی به دلیل جلوگیری از انتقال کروناویروس داریم، امیدواریم شرایطی اعمال شود تا شاهد تعطیلی و یا کم کردن فعالیت‌های آرایشگاه‌ها باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار