اتاق اصناف مرکز استان گیلان طی اطلاعیه ای ساعت کاری واحدهای صنفی رشت را تا اطلاع ثانوی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا محدود اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 02 March 2020

 

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته،  آمده است: ساعات کاری واحدهای صنفی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان صاحبان واحدهای صنفی و کارگران شاغل و بالطبع خانواده های آنها با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ذیربط تا اطلاع ثانوی به شرح زیر می باشد.

در ادامه اطلاعیه اتاق اصناف مرکز گیلان آمده است : ساعت های کاری  واحدهای صنفی مستقر در بازار مرکزی شهر رشت از ساعت  ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه  و ساعت کاری واحدهای صنفی مستقر در سایر خیابان ها و محلات از ساعت ۱۰ تا ۱۳عصر و ۱۶ تا  ۱۹ عصر  می باشد.

اتاق اصناف مرکز گیلان تاکید کرده که  واحدهای صنفی نانوایی ، خوارو بار فروشی و پروتئینی ، میوه و تره بار ، قصابی ، مرغ و تخم مرغ ، تجهیزات پزشکی و فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای و عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی از این دستور العمل مستثنی می باشند.

در این اطلاعیه آورده شده است: واحدهای صنفی می توانند  خود نیز نسبت به تعطیلی و یا کاهش ساعات کاری ( کمتر از زمان تعیین شده مذکور) اقدام کنند.

اتاق اصناف مرکز گیلان تاکید کرده است واحدهای صنفی باید نسبت به ضدعفونی کردن واحد صنفی خود و رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند و اتحادیه های صنفی مکلف به رصد و نظارت واحدهای زیر مجموعه خود می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار