فردا 14 اسفند سامانه بارشی در شمال شرق و بخش هایی از شرق فعال بوده و اواخر این روز از کشور خارج می شود.
کد خبر: ۸۲۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 03 March 2020

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز و فردا در برخی استان هاخبر داد.روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جوی آرام با افزایش دما خواهند داشت.
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های واقع در شمال شرق و دامنه های البرز شرقی بارش برف، باران و وزش باد و در بخش هایی از شرق و استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا 14 اسفند سامانه بارشی در شمال شرق و بخش هایی از شرق فعال بوده و اواخر این روز از کشور خارج می شود.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود و تا صبح پنجشنبه هوای سرد در شمال شرق و شرق کشور ماندگار است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت. از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی وارد کشور شده و شنبه آینده در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و به تدریج دامنه های البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد.

امروز آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد 17 تا 24کیلومتری در جهت غرب-جنوب غربی و احتمال بارش 10 درصدی پیش بینی شده است. فردا و روز پنجشنبه نیز آسمان تهران غبارآلود، احتمال بارش صفر درصدی و وزش باد جنوب-جنوب غربی 11 تا 19 کیلومتری (14 اسفند) و 9 تا 15 کیلومتری (15 اسفند) در جهت جنوب پیش بینی شده است.

امروز بیشینه دمای پایتخت 11، فردا 13 و روز پنجشنبه 15 درجه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار