مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از کرونا تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت غیرحضوری به مردم ارایه می‌کند.
کد خبر: ۸۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،امیدعلی مرآتی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای حفظ سلامت شهروندان، مشترکان این شرکت قادر هستند خدمات موردنیاز خود را اعم از دریافت جزییات اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری (کنتور برق)، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید و آزمایش کنتور و سایر خدمات به شکل غیرحضوری دریافت کنند.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده و خدمات موردنیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به آدرس https://kpedc.ir ارایه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه حضور و تردد در اماکن با تراکم مردمی، یکی از علل شیوع ویروس کرونا عنوان شده و مردم نیز باید به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند، گفت: در همین رابطه در ساختمان حوزه ستادی و ادارات برق شهرستان های تابعه، علاوه بر آموزش های پیشگیرانه، تغییر سیستم ورود و خروج کارکنان از دستی به سیستم چشمی بدون هیچ‌گونه تماس فیزیکی همکاران با دستگاه صورت پذیرفته است.

وی اظهارداشت: همچنین ارسال پیامک آموزشی برای همکاران، توزیع بسته های بهداشتی از جمله ماسک، دستکش یکبار مصرف به کارکنان و نصب تابلوهای آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در قسمت ورودی شرکت و راهروها انجام شده است.

مرآتی با اشاره به اینکه مایع ضدعفونی کننده دستها در مکان های مختلف شرکت از جمله درب ورودی ساختمان‌ها و آسانسورها برای مراجعان و همکاران تهیه شده است، گفت: همچنین به صورت روزانه پاکسازی و گندزدایی راهروها و اتاق های کارکنان شرکت با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می گیرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا ۷۷۰ هزار مشترک برق دارد.

در استان کرمانشاه تاکنون ۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا که یک نفر آنها جان باخته است، در کشور نیز یک هزار و ۵۰۱ نفر به آن مبتلا و ۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار