در مجلس شورای اسلامی از چند تماس تلفنی مبنی بر کمبود ماسک و لوازم بهداشتی در اهواز خبر داد و گفت: می‌طلبد مسئولان استانی و مرکزی به این موضوع توجه کنند و ضمن تولید اضافی این محصولات با محتکران برخورد شود.
کد خبر: ۸۲۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 03 March 2020

جواد کاظم نسب در مورد شیوع ویروس کرونا در شهر اهواز (کارون، حمیدیه و باوی) اظهار کرد: نیروهای علوم پزشکی اهواز وقت بسیاری می‌گذارند و در حال کارکردن روی این موضوع هستند، آنها بیمارستان‌های شهر را برای معالجه آماده کردند اما در بازار اقلامی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بسیار کم یافت می‌شود. لازم است مسئولان استانی به فکر تولید بیشتر این محصولات یا مبارزه با محتکران باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از چند تماس تلفنی مبنی بر کمبود مواد بهداشتی در شهر اهواز خبر داد و گفت: می‌طلبد که مسئولان مرکزی نیز به این موضوع توجه کنند و تهمیداتی برای توزیع این اقلام در بازار داشته باشند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به ضرورت ضدعفونی کردن شهرها تاکید کرد و گفت: شهرداری همه شهرها باید این آمادگی را داشته باشد زباله‌های شهر باید چند نوبت در روز جمع آوری شود و محل این زباله‌ها ضدعفونی شود.

وی ضمن تاکید به همبستگی ملی و مشارکت عمومی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: صدا و سیما باید به چند زبان برنامه تولید کند و نکات بهداشتی و روانی لازم را به مردم بگوید ما باید به مردم حقایق را بگویم و عملکرد ما به گونه‌ای باشد که مردم احساس ترس نکنند. ما نباید به مردم ناامیدی تزریق کنیم.

کاظم نسب در پایان در مورد مشارکت عمومی برای مقابله با کرونا گفت: مشارکت عمومی یعنی حتی یک نفر یک ماسک اضافی دارد در اختیار هم وطن خود قرار دهد، مشارکت عمومی یعنی توانمندان به ضعفا کمک کنند یکی از راه‌های مبارزه با این ویروس روحیه و شرایط روانی مردم است و مسئولان نباید مردم را بترسانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار