مدیر کل مدیریت بحران استان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری استان؛
مدیرکل کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به منسجم نبودن توزیع لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا گفت: با مدیریت توزیع می توانیم علاوه بر پوشش نیازهای استان به استان های دیگر نیز کمک کنیم .
کد خبر: ۸۲۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 05 March 2020

کیامرث حاجی زاده چهارشنبه در قرارگاه کنترل و مقابله ویروس کرونا در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بسیج خوبی صورت گرفته است، این اقدامات در اهواز و دیگر شهرستان ها نیز علاوه بر امکانات موجود با استفاده از ۱۸دستگاه ماشین شستشوی چند منظوره و مه پاش مدیریت بحران استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای تامین آب ژاوال تمهیداتی اندیشیده شده و سهمیه همه فرمانداران مشخص شده و نامه نگاری آن انجام شده تا آب ژاوال مورد نیاز از سوی پتروشیمی کارون در اختیار فرمانداران قرار گیرد علاوه بر فرمانداران برخی کارخانجات و بیمارستان ها نیز درخواست آب ژاوال داشتند که در اختیارشان قرار داده شد.

وی ادامه داد: کوچه ها و خیابان های فرعی که امکان ضدعفونی با ماشین آلات شهرداری میسر نبوده است با کمک گروه های جهادی سپاه و طلاب در حال ضدعفونی است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: با توجه به ذخیره ماسکی که در انبارهای مدیریت بحران برای مقابله با گرد و غبار داشتیم تا کنون بیش از ۳۰ هزار ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای توزیع شده و بیش از ۱۵هزار ماسک دیگر نیز به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار