فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، از کشف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و ۹ هزار عدد ماسک احتکار شده خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 12 March 2020

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز اجرا شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی۵۶ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، هشت خرده‌فروش مواد مخدر، ۶ عامل تیراندازی و دارنده سلاح غیرمجاز و پنج نفر احتکارکننده لوازم بهداشتی و ضدعفونی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و ۹ هزار عدد ماسک احتکار شده، ۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعدادی از اموال سرقتی، ۴۵۰ جام قلیان و ۳۲ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۱۷۹ فشنگ مربوطه را کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۱۱۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دالوند گفت: در اجرای این طرح، ۱۲ باب قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب و ۱۹ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار