یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مورد هجوم ملخ‌ها به مزارع آبادان گفت: این ملخ‌ها از خارج کشور ما می‌آیند و با توجه به آب و هوای موجود تولید مثل بالایی دارند. هجوم اخیر آنها هیچ تاثیر مخربی به مزارع آبادان و خوزستان نگذاشت.
کد خبر: ۸۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 14 March 2020

جواد کاظم نسب در خصوص هجوم ملخ‌ها به مزارع آبادان اظهار کرد: هجوم ملخ‌ها از بیرون از کشور ما آمده و به آبادان رسیده‌ است اما هم اکنون در حال حرکت به سمت مرزهای غرب کشور هستند. این هجوم تاثیر مخربی بر مزارع خوزستان و آبادان نگذاشته است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص تمهیدات جهاد کشاورزی در مواجهه با هجوم ملخ‌ها گفت: آمادگی جهاد کشاورزی جهت روبرو شدن با هجوم ملخ‌ها خوب است. این هجوم اخیر نه به مزارع اهواز و نه به مزارع آبادان خسارتی وارد نکرد. این ملخ‌ها از خارج از کشور ابتدا به سمت خرمشهر آمده و مدت کوتاهی در آبادان مستقر بودند و در نهایت به سمت مرزهای غرب کشور در حرکتند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، منابع آب و منابع طبیعی مجلس گفت: این ملخ‌ها از خارج از کشور ما می‌آیند و با توجه به فصل بهار و گرم شدن هوا رشد و تولید مثل زیادی دارند. هوای موجود در جنوب کشور ما هوای مطلوبی برای آنهاست به همین علت به خودشان اجازه هجوم می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار