شهردار اهواز با اشاره به محدودیت‌های جدید ترافیکی:
شهردار اهواز از اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در اهواز به منظور کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و رعایت شهروندان، مجبور به وضع محدودیت‌های دیگری نشویم.
کد خبر: ۸۳۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 14 March 2020

موسی شاعری امروز (۲۴ اسفندماه) در جلسه مشترک شهرداری اهواز با پلیس راهور که به منظور کنترل عبور مرور و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد، اظهار کرد: با یک بحران جدی که به اپیدمی جهانی رسیده است، مواجه هستیم. مکررا به مردم توصیه شد که در خانه بمانند تا شاهد شکسته شدن حلقه انتقال این بیماری باشیم.

 وی افزود: در حال حاضر شهرداری اهواز برای ضدعفونی کردن شهر و مقابله با کرونا با همه ظرفیت مشغول فعالیت است اما مهمترین مساله این است که مردم، مسائل بهداشتی لازم را رعایت کنند.

شهردار اهواز با اشاره به اتخاذ تصمیمات و محدودیت‌های ترافیکی جدید در جلسه مشترک با پلیس راهور، افزود: تلاش می‌شود در سطح شهر و خیابان‌هایی که ممکن است کاهش عبور و مرور در آنها از چرخه انتقال ویروس کرونا بکاهد، محدودیت‌هایی اعمال شود. امیدواریم با همکاری و رعایت شهروندان، مجبور به وضع محدودیت‌های دیگری نشویم.

شاعری گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم در منزل بمانند و جز برای موارد ضروری، از منزل خارج نشوند و نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند. ویروس کرونا جدی است و باید از سوی مردم جدی گرفته و رفتار متفاوتی داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار