استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بیمارستانی درمان و بستری بیماران کرونا در استان خوزستان گفت: ظرفیت برای دیگر بیماران مبتلا به کروناویروس هنوز وجود دارد اما علاوه بر اینکه باید بیماریابی ما قوی باشد، تلاش بر کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا است.
کد خبر: ۸۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 15 March 2020

غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح بخش ICU بیمارستان شهید بقایی اهواز اظهار کرد: به همت بهداری سپاه جنوب، هفت تخت ICU امروز در این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در خوزستان حداقل با کمبود ۸۰ تخت ICU مواجه هستیم و در این شرایط از سرمایه‌گذاری برای افزایش تخت های ICU استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد تخت‌های ICU گفت: با همکاری بین ستاد اجرایی فرمان امام، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و استانداری خوزستان قرار است تا ۶ ماه آینده، ۴۰ تا ۶۰ تخت ICU به ظرفیت خوزستان افزوده شود.

شریعتی بیان کرد: سپاه پاسدران و قرارگاه کربلا در بحث مبارزه با کرونا نیز همکاری خوبی دارند و تعدادی آمبولانس در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار داده‌اند. همچنین گندزدایی ۸۰ میلیون مترمربع را بر عهده گرفته‌اند و در همه زمینه‌ها آمادگی حمایت را دارند.

وی با اشاره به ظرفیت بیمارستانی درمان و بستری بیماران کرونا در استان خوزستان ادامه داد: ظرفیت برای دیگر بیماران مبتلا به کروناویروس هنوز وجود دارد اما علاوه بر اینکه باید بیماریابی ما قوی باشد، تلاش بر کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مردم حتما به هشدارها توجه کنند و خودمراقبتی داشته باشند تا بر این مشکل فائق بیاییم و این مساله را کنترل کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار