رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۶۱ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 16 March 2020

بهرام جباری در این خصوص اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون در گشت‌های بازرسی مربوط به این موضوع، ۶۱ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات انجام گرفته در زمینه گرانفروشی محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده است، افزود: تخلفات کشف شده توسط بازرسان مربوط به گرانفروشی، امتناع از عرضه و احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضد عفونی کننده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان گشت‌های بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه کالاهای بهداشتی برای جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف، تشدید شده است.

جباری عنوان کرد: سازمان صمت خوزستان با همکاری تعزیرات و علوم پزشکی، گشت‌های نظارتی مشترک از داروخانه‌ها و بازار را به صورت روزانه انجام می‌دهد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور نظارت و رصد توزیع و عرضه مواد ضدعفونی کننده و الکل، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در واحدهای تولیدکننده مواد شوینده و تولیدکننده الکل مستقر شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار