رییس هیات نجات غریق خوزستان از صدور بازگشایی استخرها و اماکن آبی استان با امضای مشترک این هیات و هیات شنا استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 21 March 2020

محسن ابدالی اظهارکرد: در جلسه مشترکی که با خانم محمدی، سرپرست هیات شنا استان داشتم، مقرر شد که مجوز بازگشایی تمام استخرها و اماکن آبی استان برای شش ماهه اول سال ٩٩ با امضای مشترک هیات‌های نجات غرق و شنا خوزستان صادر شود.

وی بیان کرد: مجوزهایی که تاکنون صادر شده‌اند نیز فاقد ارزش قانونی بوده و عواقب آن بر عهده کارفرمایان و استخرداران است.

رییس هیات نجات غریق خوزستان عنوان کرد: برای صدور مجوز بازگشایی نیز به بیمه نامه استخر، اخذ مجوز بازگشایی از اداره بهداشت شهرستان، کارت مدیریت سال ٩٧ برای مدیر استخر، کارت تاییدیه آمادگی منجیان غریق استخر در سال ٩٨، کارت بازآموزی مربیان شنا در سال ٩٨، برگه قرارداد منجیان غریق با کارفرما و برگه قرارداد مربیان شنا با کارفرما، نیاز است و در صورت تکمیل بودن این مدارک، مجوز بازگشایی توسط هیات‌های نجات غرق و شنا خوزستان به امضا خواهد رسید.

وی گفت:‌ تدابیر اندیشیده شده، برای کاهش و حتی به صفر رساندن تعداد غریق‌ها در استخرها و اماکن آبی استان است. ضمن این‌که می‌خواهیم مدیران و کارفرمایان این اماکن نیز به صورت قانونمند کار کنند و ما هم نظارت لازم را بر کار آن‌ها داشته باشیم.

ابدالی با بیان این‌که با چنین اقداماتی حتی منجیان غریق نیز ساماندهی شده و می‌توانند طبق قانون حقوق خود را دریافت کرده و بیمه شوند، عنوان کرد: در مجموع ما به فکر ساماندهی و ایمن‌سازی اماکن آبی و استخرهای استان هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استخر ، نجات غریق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار