آصفری:
منتخب مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی که از ابتدا مسئولین وزارت بهداشت قم را قرنطینه می‌کردند امروز شاهداین وضعیت در کشورنبودیم.
کد خبر: ۸۳۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 16 March 2020

محمد حسن آصفری در گفتگوی اختصاصی با تابناک مرکزی با اشاره به آمار های چند هزار نفری مبتلا به ویروس کرونا وفوت صدها نفر از هموطنانمان افزود:

وزارت بهداشت باید از همان ابتدا قم را قرنطینه می کرد و جلوی ورود و خروج مردم به این شهر را می‌گرفت.

 

 

 

اقدامات سازمان صمت وتعزیزات استان چشمگیر نیست

 

منتخب مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از سازمانها مانند صمت و تعزیرات استان مرکزی اقدامات چشمگیری انجام نداده اند.
محمدحسن آصفری افزود: سازمان صمت با بررسی واحدهای تولیدی که توان تولید ملزومات بهداشتی را دارند وتعزیرات با برخوردهای قاطع وقانونی با محتکران دراین شرایط حساس می توانستند راهگشا باشند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در مناطق حاشیه نشین شهرها امکاناتی که باید در اختیار مردم گذاشته شود عملیاتی نمی شود یادآورشد: به اعتقاد بنده از ابتدا باید شخص رئیس‌جمهور فرماندهی ستاد مبارزه با کرونا را به عهده می گرفت چراکه ایشان به عنوان رئیس جمهور جایگاه شورای عالی امنیت ملی را در اختیار دارد و در صورتی که ایشان از ابتدا این فرماندهی را به عهده می گرفت امروز درکشور شاهد این رفتارها نبودیم وآمار افراد مبتلا به کرونا روزانه افزایش نمی یافت.
آصفری با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت با تمام توان و با استفاده از نیروهای خود از پزشکان و کادر درمانی گرفته تا نیروهای خدماتی و اداری و پیمانکاران به ارائه خدمات پرداخت و اگر زحمات این بزرگواران نبود امروز مشکلاتی به مراتب بدتر از شرایط فعلی را مشاهده می کردیم.

 

 

 

سوال از وزارت ارتباطات:
آیا همه خانه ها اینترنت adsl دارند؟

 منتخب مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اینترنت رایگان به مشترکان برای جلوگیری از خروج مردم گفت:می توان این سوال را از وزارت ارتباطات پرسید که آیا همه خانه ها اینترنت adsl دارند؟
محمدحسن آصفری با بیان اینکه به نظر بنده وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات ما در این زمینه به خوبی عمل نکرده اند افزود: حضور مردم در بازارها برای تهیه اقلام مورد نیاز خود زمینه گسترش این ویروس را فراهم می کند اما با بستن بازارها و پاساژها و مراکز خرید تولید کنندگان و فروشندگان چگونه باید هزینه های خود را که شامل کرایه، هزینه های زندگی و غیر می‌شود را تامین کنند.
وی با اشاره به ضرورت اهدا تسهیلات به این افراد اضافه کرد: به نظر بنده دولت باید علاوه بر تسهیلات ، این قشر را از پرداخت مالیات هم معاف کند و اقداماتی کاربردی انجام دهد و برای آحاد مردم بسته های حمایتی در نظر گرفته شود.
آصفری با اشاره به اعلام خبر ۷ میلیون بسته حمایتی که به تازگی توسط سخنگوی دولت اعلام شد گفت: امید می رود این بسته حمایتی دولت مانند ۶۰ میلیون یارانه معیشتی نباشد زیرا مشخص نیست خروجی آن چه می شود.
وی با اشاره به اینکه آماری از تعداد یارانه معیشتی دولت نداریم ادامه داد: مشخص نیست افرادی که در حاشیه شهرها اقامت دارند چرا این بسته های حمایتی را دریافت نمی کنند.

 

صنایع استان باید سهم اجتماعی خود را پرداخت کنند

 

منتخب مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های بنده ومذاکرات تلفنی با مدیران صنایع بزرگ استان مقرر شد شرکتهای
آلومینیوم وپتروشیمی هریک ۵ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند تا دانشگاه اقلام پزشکی مورد نیاز خود را بتواند تهیه کند و در این زمینه مشکلی نداشته باشد زیرا به نظر بنده صنایع باید در شرایط فعلی نقش خود را به صورت صحیح ایفا کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار