فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف خودروهای متخلف که به بهانه چهارشنبه پایان سال یا هر بهانه دیگری باعث ایجاد راهبندان شده و یا اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند.
کد خبر: ۸۳۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 17 March 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: در روزهای اخیر ورود و شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را در کشور و استان کرمانشاه رقم زده و باعث تعطیلی و لغو بسیاری از مراسم با ریشه تاریخی و کهن شده است.

وی افزود: یکی از این آیین‌ها مربوط به جشن چهارشنبه پایان سال است که عموما مردم و بویژه جوانان مشغول آتش روشن کردن و تجمعات مختلف می شدند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و احتمال افزایش و سرایت این بیماری، پلیس از اینگونه تجمعات جلوگیری می کند.

جاویدان برپایی مراسم چهارشنبه سوری به صورت محدود و جمع شدن اعضای خانواده دور یکدیگر در درب منزل را بلامانع عنوان کرد و گفت: اگر قرار است مراسمی برگزار شود باید به صورت منزل محور یا کوچه محور باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست و زمینه های این کار را نیز برای آنها فراهم می کند، اما در شرایط کنونی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه اخلال و بی نظمی توسط افراد سودجو و فرصت طلب خبر داد و افزود: آنهایی که بخواهند با سدمعبر، راه بندان و ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران دردسر و مزاحمت ایجاد کنند خودرویشان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و با خودشان نیز قاطعانه برخورد می شود.

جاویدان در پایان پلیس را خادم مردم معرفی کرد و گفت: همکاران ما در بخش های مختلف هدفی جز ایجاد امنیت و ارتقاء سطح امنیت عمومی ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار