فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ یک از مددجویان بهزیستی و افراد مستقر در گرمخانه ها کرونا نداشته اند.
کد خبر: ۸۳۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 17 March 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به رعایت نکات بهداشتی در گرمخانه های بهزیستی اظهار داشت: خوشبخانه تاکنون هیچ مورد کرونا مثبتی از گرمخانه ها و مددجدیان بهزیستی گزارش نشده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و جلوگیری از انتقال این ویروس در گرمخانه ها، کف خوابی ممنوع و ظرفیت آن ها کاهش یافت. 

وی تصریح کرد: فاصله بین تخت ها در گرمخانه ها کاهش یافته و درصورت مشاهده فرد مشکوک به کرونا در این مراکز سریعا با اورژانس تماس گرفته می شود. همچنین در صورت رویت چنین افرادی تخت و وسایل مورد استفاده آن ها جدا شده تا مانع از انتشار ویروس شود.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه یک گرمخانه دیگر برای آقایان در بلوار طاقبستان دایر شده افزود: هم اکنون تعداد گرمخانه آقایان دو عدد و بانوان یک عدد است.

رضوان مدنی تصریح کرد:این مراکز به صورت مستمر ضدعفونی شده تا وظیفه خود را در راستای صیانت از بی سرپناهان اجرا شود.و مرکز تازه تاسیس شده اقایان با ظرفیت ۲۰ تخت فعال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها مرکز بهزیستی که تردد در آن صورت می گیرد گرمخانه ها هستند که تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار