اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از خریداری هزار تن پرتغال و ۶۰۰ تن سیب تنظیم بازار برای توزیع در ایام منتهی به سال خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 18 March 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به خریداری هزارتن پرتغال و ۶۰۰ تن سیب تنظیم بازار از ارومیه و استان های شمالی ایران برای استان کرمانشاه ابراز داشت: از ۲۴ اسفندماه توزیع میوه تنظیم بازار در ۳۰ واحد استان انجام شده شامل ۲۰ نقطه شهری و ۱۰ نقطه شهرستان ها انجام شده است.

وی در ادامه افزود: قیمت مصوب پرتغال به ازای هرکیلوگرم ۵۵۰۰ و سیب ۵۹۰۰ تومان می باشد. همشهریان و هم استانی های عزیز باید توجه داشته باشند که مراکز توزیع میوه تنظیم بازار باید دارای بنر درب ورودی با عنوان میوه تنظیم بازار و قیمت مصوب داشته باشند. درصورت گرانفروشی و مشاهده هرگونه تخلف توسط واحدهای مذکور قطعا برخورد خواهد شد.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت تصریح کرد: برخی از میوه فروشی ها با وجوداینکه میوه تنظیم بازار دریافت نکرده اند اقدام به نصب بنر میوه تنظیم بازار بدون قیمت کرده و میوه ها را با قیمت بالا می فروشند.

رسولی گفت: از ابتدای اسفندماه یک هزار و ۷۰۰ بازرسی انجام شده که ۸۶ پرونده تخلفاتی از جمله گران فروشی، کم فروشی، تقلب و احتکار بوده و باتوجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر تمرکز بر روی اقلام بهداشتی بوده است. لازم به ذکر است که بازرسی آجیل شب عید نیز درحال انجام است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا عید امسال در بحث آجیل و میوه نسبت به سال گذشته کم رنگ تر بوده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار