۳۳ پرونده برای سارقان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تشکیل شد.
کد خبر: ۸۳۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 19 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس حراست شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران گفت : ۳۳ پرونده برای سارقان اموال شرکت نفت این شهرستان تشکیل شده که جریمه این مجرمان ۶۶ سال حبس است.
 
محمدرضا جهانی افزود: از سال ۱۳۹۷ تاکنون محموله‌هایی به ارزش ۱۰میلیارد ریال از اموال شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران کشف شده است.
 
او بیان کرد: این اموال شامل انواع اتصالات، کابل‌های برق و مخابرات، وسایل خودرویی و سایر اموال شرکت نفت این شهرستان بود و اموال مکشوفه جزو اموال تحریمی است و صنعت نفت برای تامین این اقلام باید سرمایه گذاری زیادی انجام دهد.
 
رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وظیفه اداره حراست که همواره در حال حفظ سرمایه ملی و اقتصادی است افزود: با توجه به پراکندگی فعالیت حوزه جغرافیایی کارکنان حراست در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر به صورت شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند، اما عدم به کارگماری نگهبان در این گستره فرصتی را برای سودجویی سارقان فراهم کرده است.
 
رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات کافی (خودرویی) برای صیانت از اموال بیت المال از سال ۱۳۹۷ این اداره با تمام توان فعالیت‌های هدفمندی را آغاز کرده است.
 
جهانی ادامه داد: اداره حراست ضمن دستیابی به اموال سرقتی و مکشوفه پرونده‌های متعددی در این خصوص در مراجع قضایی و انتظامی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته که نتیجه آن مجازات ۶۶ سال حبس برای ۳۳پرونده بوده است و دیگر پرونده‌ها در دست رسیدگی است.
 
او ضمن قدردانی از نیرو‌های حراست اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای حفاظت و صیانت از تاسیسات در سال آینده استفاده خواهیم کرد تا این سرقت‌ها کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار