شبکه آبادان در نوروز ۱۳۹۹ با رنگین کمانی از برنامه های شاد و متنوع به خانه های شما می آید.
کد خبر: ۸۳۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 19 March 2020

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با تقدیم تبریک سال ۱۳۹۹ به مخاطبان همیشه همراه گفت: شرایط متفاوت ناشی از همه گیری کرونا و در پی آن ضرورت ماندن در خانه, رسالتِ رسانه ملی را به لحاظ تولید محتوا حساس تر کرده است.

ناصر بهرام با بیان اینکه شبکه آبادان در مسیر امید، آگاهی، تفریح و سرگرمی حرکت می کند افزود: فیلم تلویزیونی «روزگار نادر» تولید زمستان ۹۸ با ایفای نقش هنرمندان و طنزپردازان مطرح آبادان و بوشهر هدیه ویژه صدا و سیمای مرکز آبادان به نگاه زیبای مخاطبان است.

وی از همراهی با مخاطبان در ساعات منتهی به تحویل سال نو خبر داد و افزود: «نوروز اروند» از ساعت ۵:۳۰ بامداد تا ۹:۳۰ در قاب تصویر و «پا به پای بهار» از ساعت ۶ تا ۸ صبح از امواج صدا تولد دوباره طبیعت را با شما جشن می گیرند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان ادامه داد: برنامه شبانه «بهار اروند» «نوای عیدانه» یا ترانه های درخواستی و مسابقه تلفنی «نخل و آفتاب» از تدارکات سیمای آبادان

 و «سلام بهار» «بنگ شادی» «یوسف آل نبی» و «نخل و نوروز» از پیش بینی های رادیو آبادان در  تعطیلات عید است.

آقای بهرام پیگیری آخرین اخبار و تحولات منطقه و پرداخت به سلامت جامعه در برابر کرونا را از امور پیش روی خبرگزاری عنوان کرد و از تولید کلیپ, پوستر و عکس نوشته های اجتماعی, شاد و آگاهی بخش در معاونت فضای مجازی مرکز خبر داد.

برچسب ها: نوروز 99 ، شبکه آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار