مدیرکل بیمه سلامت خوزستان خبرداد:
خسروی با بیان اینکه ۱۱۹ میلیارد تومان از بدهی های بیمه سلامت به مراکز درمانی استان پرداخت شده است، گفت: پرداختی های بیمه سلامت به مراکز درمانی، نقش تعیین کننده ای در افزایش خدمات درمانی به بیمه شدگان در این شرایط حساس دارد.
کد خبر: ۸۳۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ 20 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک، علی خسروی در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن اشاره به تمهیدات اداره کل بیمه سلامت خوزستان در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای که داشتیم، تلاش کردیم با تامین اعتبار پرداخت بدهی ها و معوقات مراکز درمانی غیردولتی سال ۹۷ را به طور کامل پرداخت و تسویه کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی جهت هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعتبار دفترچه ها تا اواخر فروردین ۹۹ تمدید شد، افزود: بیمه سلامت همواره توجه ویژه ای به پرداخت های منظم به مراکز درمانی داشته است؛ چرا که اعتقاد داریم این پرداخت ها، نقش تعیین کننده ای در افزایش خدمات درمانی به بیمه شدگان در این شرایط حساس دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: در همین راستا کلیه بدهی های سال گذشته به مراکز درمانی غیر دولتی به مبلغ ۴۴ میلیارد تومان به طور کامل پرداخت و تسویه شد؛ مراکز دولتی نیز دو ماه از سال گذشته معوقه دارند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختی های بیمه سلامت به مراکز درمانی، عنوان کرد: علاوه بر این، ۷۵ میلیارد تومان نیز به مراکز درمانی دولتی و غیردولتی و سطح یک روستایی در سال ۹۸، به منظور افزایش کیفیت خدمات دهی پرداخت شد.

خسروی با بیان اینکه مجموعا ۱۱۹ میلیارد تومان طی هفته گذشته به مراکز درمانی استان پرداخت شده است، تشریح کرد: با مراکز دولتی تا آذرماه تسویه و مبلغ ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: با مراکز غیر دولتی تا مهرماه و داروخانه ها تا آبان ماه سالجاری تسویه شده و مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز پرداخت کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به میزان پرداختی های این اداره کل به مراکز بهداشتی روستایی اشاره کرد و افزود: پرداختی سطح یک روستایی(پرسنلی) مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و سطح یک(غیر پرسنلی) مبلغ ۲۱ میلیارد تومان بوده که به طور کامل صفر و بروز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار